Gmina Miejska Mielec po raz siódmy ogłasza akcję i informuje o możliwości składania wniosków na darmowe usuwanie materiałów zawierających azbest z terenu miasta Mielca.
Mieszkańcy posiadający azbestowe dachy na domach prywatnych, bądź np. na altanach na działkach ogrodowych czy budynkach gospodarczych w dalszym ciągu mogą nieodpłatnie skorzystać z możliwości pozbycia się szkodliwych materiałów azbestowych.
W 2017 roku szkodliwego dla zdrowia eternitu pozbyto się z 35 posesji. Utylizacji zostało poddane ok. 37 ton różnego rodzaju płyt azbestowych.
Wszystkich zainteresowanych magistrat zachęca do składania wniosków, jednocześnie informując, że odbiór, demontaż oraz transport i utylizacja eternitu są całkowicie finansowane z budżetu Gminy Miejskiej Mielec. Kosztem, który ponosi mieszkaniec jest zakup nowego pokrycia dachowego.
Nabór wniosków rusza od 1 marca i będzie odbywał się w trybie ciągłym do 15 listopada 2019 r.
Wnioski można pobrać na stronie internetowej www.mielec.pl oraz w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Żeromskiego 23 (za KPP Policji) w pokoju 17 (I piętro), a także w biurze podawczym (budynek UM – Żeromskiego 26).
Wypełnione wnioski należy złożyć w budynku UM, ul. Żeromskiego 26 (biuro podawcze).
Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr tel. 17 787 42 32
Wniosek azbest 2019