Najpopularniejsze wiadomości i informacje dla miasta Mielec

W ramach kampanii informacyjnej, towarzyszącej wprowadzeniu przez Krajową Administrację Skarbową nowej usługi „Umów wizytę w urzędzie skarbowym” Urząd Skarbowy w Mielcu informuje, że od 16 listopada 2020 r. w naszym województwie uruchomiony został nowy model obsługi podatników. Załatwienie sprawy podczas bezpośredniej wizyty w urzędzie jest możliwe po jej wcześniejszym umówieniu. Zmiany zostają wprowadzone, aby zwiększyć bezpieczeństwo i komfort podatników.

Nowy model obsługi uruchomiono pilotażowo latem tego roku w urzędach skarbowych w województwach podlaskim i wielkopolskim. 16 listopada br. usługę wprowadzono także w województwie podkarpackim, a docelowo obejmie ona urzędy skarbowe w całej Polsce.

Wizyty można umawiać już dzisiaj. Najprościej zrobić to przez Internet. Wystarczy skorzystać z usługi „Umów wizytę w urzędzie skarbowym” link https://wizyta.podatki.gov.pl/ znajdujący na stronie www.podatki.gov.pl lub na stronach poszczególnych urzędów skarbowych.

Na wizytę można umówić się także telefonicznie (numery telefonów można sprawdzić na stronie internetowej urzędu skarbowego) lub podczas osobistej wizyty w urzędzie – w punkcie „Umawianie wizyt”, który znajduje się blisko wejścia.

Możliwość umawiania wizyt przez Internet ułatwi podatnikom załatwianie ich spraw.
Dzięki temu, że bezpośrednio w siedzibie urzędu obsługujemy umówionych klientów, uniknie się nadmiernych kolejek oraz poprawiony zostanie komfort i bezpieczeństwo.

Telefon Urzędu Skarbowego w Mielcu (centrala): 17 780 00 00.

Edward Tabor
Data publikacji: