Powiat Mielec: Obsługa interesantów od godz. 8:00 do zamknięcia urzędu

**Obsługa interesantów w Starostwie Powiatowym w Mielcu (siedziba przy ul. Wyspiańskiego 6) odbywa się ponownie w godzinach otwarcia urzędu.
**
Przypominamy, że zgodnie z komunikatem Starosty Powiatu Mieleckiego wydanym w dniu 2 listopada br., od dnia 3 listopada br. obsługa interesantów odbywa się w trybie szczególnym, w systemie ograniczonej dostępności.
**Oto najważniejsze zasady obowiązujące w budynku starostwa przy ul. Wyspiańskiego 6: **
• sprawy załatwiane są telefonicznie lub drogą pocztową lub przez e-PUAP,
• interesanci, którzy telefonicznie umówią termin wizyty, będą mogli załatwić sprawę w siedzibie Urzędu, w bezpośrednim kontakcie z pracownikiem,
• wnioski i podania nie wymagające potwierdzenia złożenia dokumentu, należy składać w wyznaczonym miejscu obok Portierni (główne wejście do budynku),
• wnioski i podania wymagające potwierdzenia są przyjmowane w Punkcie podawczym na parterze budynku, w godzinach: poniedziałek 8:00 - 16:30, wtorek, środa, czwartek 8:00 - 15:30 oraz w piątek 8:00 - 14:30.
Pełna treść komunikatu oraz wytyczne dotyczące przyjmowania interesantów w Wydziale Komunikacji (ul. Sękowskiego 2B), Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Mielcu oraz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Mielcu dostępne są
powiat-mielecki.pl/aktualnosci/obsluga-interesantow-w-godzinach-otwarcia-urzedu-1403.html
Autor: krystian