W związku z rozprzestrzenianiem się zakażeń wywołanych wirusem SARS-CoV-2 i pogarszającą się sytuacją epidemiologiczną w naszym kraju, mielecki magistrat jest zmuszony ponownie ograniczyć bezpośrednią obsługę interesantów.

Zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Miasta Mielca z dnia 24 stycznia 2022 roku wydanym na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 2021 r., od wtorku 25 stycznia do odwołania, wykonywanie zadań przez Urząd Miejski w Mielcu podlega ograniczeniu.

W celu załatwienia sprawy zaleca się kontakt drogą elektroniczną (e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; e-PUAP), natomiast interesanci będą przyjmowani wyłącznie po uprzednim telefonicznym umówieniu spotkania.

Wejście osób telefonicznie umówionych na spotkanie, odbywać się będzie głównym wejściem do budynków przy ul. Żeromskiego 23 i 26 oraz ul. Chopina 2, otwieranym od strony wewnętrznej przez uprawnionego pracownika Urzędu.

Wszystkie osoby odwiedzające Urząd Miejski w Mielcu są zobowiązane do zakrywania ust i nosa maseczką. Zalecamy, aby interesanci po wejściu do budynku Urzędu skorzystali z dozownika z płynem do dezynfekcji rąk oraz zachowali dystans społeczny (1,5 m.).

Uwaga: Nieczynny będzie również punkt obsługi bankowej PKO BP Bank Polski S.A. mieszczący się w budynku Urzędu Miejskiego w Mielcu przy ul. Żeromskiego 26. W związku z powyższym na terenie urzędu nie będzie możliwości dokonywania żadnych wpłat bankowych.

Najbliższy punkt, w którym można realizować wpłaty mieści się w oddziale 1 PKO Bank Polski S.A. w Mielcu przy ul. Kazimierza Jagiellończyka 11.

Za utrudnienia przepraszamy.

Numery telefonów, pod którymi można uzyskać informacje z zakresu:

  • dowodów osobistych: 17 787 4056
  • spraw meldunkowych, 17 787 4053, 17 787 4054
  • spraw załatwianych przez USC: 17 787 4132, 17 787 4133
  • spraw mieszkaniowych: 17 787 4383
  • sprzedaży lokali mieszkalnych i najmu lokali użytkowych: 17 787 4197
  • gospodarki odpadami komunalnymi (deklaracje o wysokości opłaty): 17 787 4272, 17 787 4273, 17 787 4274
  • działalności gospodarczej: 17 787 4034
  • wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego (osoby fizyczne): 17 787 4332, 17 787 4331, 17 787 4353, 17 787 4339
  • podatku od nieruchomości (osoby prawne): 17 787 4334
  • wymiaru i płatności podatku od środków transportowych: 17 787 4335
  • płatności podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego (osoby fizyczne): 17 787 4337, 17 787 4338
  • ulg podatkowych: 17 787 43 24
  • zwrot podatku akcyzowego: 17 787 43 39
  • warunków zabudowy i zagospodarowania terenu: 17 787 4181
  • informacji o położeniu w mpzp/studium, zaświadczenia o braku planu/ zaświadczenia o położeniu w strefie rewitalizacji: 17 787 4184, 4181
  • podziału nieruchomości: 17 787 4186
  • zaświadczeń o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego:
    17 787 4196, 17 787 4192
  • gruntów stanowiących własność Gminy Miejskiej Mielec: 17 787 4192
  • nadania numeru porządkowego: 17 787 4194, 17 787 4196
  • spraw szkolnych: 17 787 4362, 17 787 4363
  • spraw przedszkolnych: 17 787 4371, 17 787 4372
  • informacji o programie Czyste Powietrze: 505 434 403

Edward Tabor
Data publikacji: