UM Mielec: BIURO OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW URZĘDU MIEJSKIEGO CZASOWO WYŁĄCZONE Z UŻYTKU

1 min czytania

W związku z rozpoczęciem remontu i przebudowy niektórych pomieszczeń w budynku Urzędu Miejskiego w Mielcu przy ulicy Żeromskiego 26 i koniecznością czasowego wyłączenia z użytkowania sali Biura Obsługi Mieszkańców (BOM) informujemy, że z dniem 17 kwietnia (poniedziałek) nastąpiła zmiana dotychczasowego miejsca obsługi mieszkańców:

  • w zakresie dowodów osobistych, nadawania nr PESEL i statusu UKR oraz potwierdzania profili zaufanych zapraszamy do pokoju 5A oraz pokoju 6A,
  • w zakresie spraw meldunkowych do pokoju 5A,
  • w zakresie nadawania nr PESEL na wniosek do pokoju 3A
  • w zakresie spraw w Punkcie Kancelaryjnym do pokoju nr 8.

Na czas prowadzenia prac remontowych od dnia 19 kwietnia do 7 lipca 2023, do głównego budynku Urzędu Miejskiego w Mielcu będzie można wejść bocznym wejściem od strony parkingu (na zdjęciu), natomiast główne wejście od ul. Żeromskiego będzie nieczynne.

Urząd Miejski w Mielcu,

mielec.pl/biuro-obslugi-mieszkancow-urzedu-miejskiego-czasowo-wylaczone-z-uzytku/

Autor: krystian