W związku z rozpoczęciem remontu i przebudowy niektórych pomieszczeń w budynku Urzędu Miejskiego w Mielcu przy ulicy Żeromskiego 26 i koniecznością czasowego wyłączenia z użytkowania sali Biura Obsługi Mieszkańców (BOM) informujemy, że z dniem 17 kwietnia (poniedziałek) nastąpiła zmiana dotychczasowego miejsca obsługi mieszkańców:

  • w zakresie dowodów osobistych, nadawania nr PESEL i statusu UKR oraz potwierdzania profili zaufanych – zapraszamy do pokoju 5A oraz pokoju 6A,
  • w zakresie spraw meldunkowych – do pokoju 5A,
  • w zakresie nadawania nr PESEL na wniosek – do pokoju 3A
  • w zakresie spraw w Punkcie Kancelaryjnym – do pokoju nr 8.

Na czas prowadzenia prac remontowych od dnia 19 kwietnia do 7 lipca 2023, do głównego budynku Urzędu Miejskiego w Mielcu będzie można wejść bocznym wejściem od strony parkingu (na zdjęciu), natomiast główne wejście od ul. Żeromskiego będzie nieczynne.

Edward Tabor
Data publikacji: