Już 10 grudnia w Mielcu odbędzie się tradycyjny Powiatowy Jarmark Świąteczny. Ruszył nabór dla wystawców, którzy swoją obecnością chcieliby uświetnić to wydarzenie.
Bożonarodzeniowy jarmark jest imprezą, która przez lata zdążyła na stałe wpisać się w kalendarz wydarzeń kulturalnych w Mielcu. Tylko w ubiegłym roku wydarzenie zgromadziło 116 wystawców z całego kraju i tysiące odwiedzających, pozwalając przemienić mielecką starówkę w pełne uroku, klimatyczne świąteczne miasteczko. Na Powiatowy Jarmark Świąteczny przyjechali wystawcy z Lublina, Staszowa, Rzeszowa, Białegostoku, Przemyśla, Nowego Targu, Puław, Katowic, Leska, Zakopanego, Buska Zdroju, Częstochowy, Rawy Mazowieckiej, Pińczowa czy Radzynia Podlaskiego.
Do przygotowania swoich stoisk wystawienniczych zachęcamy w szczególności artystów, rękodzielników, rzemieślników, wytwórców produktów lokalnych, stowarzyszenia, ośrodki kultury oraz firmy i instytucje chcące zaprezentować towary i produkty o tematyce bożonarodzeniowej – mówi Starosta Powiatu Mieleckiego Stanisław Lonczak.
- Warunkiem udostępnienia powierzchni handlowo-wystawienniczej jest dostarczenie Karty Zgłoszenia (online lub stacjonarnie). Karta zgłoszenia jest udostępniona na stronie
https://forms.gle/nT2nshUh33ywUn9K9
- Przesłanie dowodu wpłaty w terminie do 3 dni od momentu dostarczenia Karty Zgłoszenia.
- Dokumenty należy dostarczyć do biura Organizatora:
- osobiście - Biuro Promocji i Informacji Starostwa Powiatowego w Mielcu, ul. Wyspiańskiego 6, pok. 321 (III piętro) w poniedziałek w godz. 7:30 - 16:30, wtorek - czwartek w godz. 7:30 - 15:30 i w piątek w godz. 7:30 - 14:30., nr tel.: (017) 78 00 493 / (017) 78 00 484 lub
- drogą e-mailową na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wystawcy mogą wynająć powierzchnię pod stoiska wystawiennicze za opłatą 40 zł/m2. Minimalna powierzchnia do wynajęcia to 2 m2. Organizacja stoiska, jak i jego wyposażenie w całości leży wówczas w gestii wystawcy.
Dysponujemy także 32 miejscami o powierzchni wystawienniczej 3m2, ulokowanymi w drewnianych domkach. Koszt wynajmu 1/2 domku to 170 złotych. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, o przyznaniu „połówek” domków zadecyduje kolejność zgłoszeń.
Opłatę należy wpłacić na rachunek bankowy Powiatu Mieleckiego, nr konta: 36 1020 4391 0000 6002 0167 5271 w tytule przelewu wpisując: „Powiatowy Jarmark Świąteczny 2023, opłata wystawowa + imię i nazwisko / nazwa firmy”. Potwierdzenie wpłaty należy dostarczyć do Biura Promocji i Informacji Starostwa Powiatowego w Mielcu wraz z Kartą Zgłoszenia lub przesłać drogą e-mailową na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Brak wniesienia opłaty wystawowej będzie skutkować niewpuszczeniem Wystawcy na plac wystawowy.Wystawcy mogą zgłaszać swój udział w okresie od 17 października do 1 grudnia. W przypadku wyczerpania się powierzchni wystawienniczej Organizator zastrzega sobie jednak prawo do skrócenia okresu naboru.
Zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem Powiatowego Jarmarku Świątecznego, w którym znajdują się wszystkie ważne informacje dotyczące imprezy.
Regulamin oraz karta zgłoszeniowa dostępne są do pobrania poniżej.
Wszelkie pytania można kierować do biura Organizatora: Biuro Promocji i Informacji pod nr tel.: (17) 78 00 493, (17)78 00 484 email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., lub osobiście ul. Wyspiańskiego 6, pok.: 321 (III p.).
ar
Pliki do pobrania
-
regulamin_dla_wystawcow_-_jarmark_2023_doc.docx
[ .docx ] 21.07 KB