KOMUNIKAT
STAROSTY MIELECKIEGO
z dnia 20 maja 2020 r.
w sprawie bezpośredniej obsługi interesantów

Na podstawie § 12 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 kwietnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. z 2020 r. poz. 878) z dniem 25 maja 2020 roku do odwołania w Starostwie Powiatowym w Mielcu bezpośrednia obsługa interesantów odbywać się będzie w trybie szczególnym, w systemie ograniczonej dostępności:

1. Dla interesantów wydziałów/biur/samodzielnych stanowisk pracy w budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec:
  • w godzinach urzędowania,
  • sprawy pilne, wymagające obecności w Urzędzie będzie można załatwić przy zachowaniu odpowiednich odległości i minimalnym kontakcie z innymi interesantami,
  • wszyscy interesanci zobowiązani są poruszać się w urzędzie w maseczkach ochronnych lub innym nakryciu ust i nosa oraz zachować bezpieczną odległość od innych osób. Dodatkowo w urzędzie obowiązuje dezynfekcja rąk. Prosimy o przestrzeganie powyższych zasad, mają one na celu nasze wspólne bezpieczeństwo,
  • interesanci będą wpuszczani do urzędu pojedynczo, zgodnie z kolejnością przed wejściem. Zasadą będzie obsługa jednego interesanta na każdym ze stanowisk obsługi. Zasada ta nie będzie obowiązywać osób, które ze względu na stan zdrowia nie są w stanie załatwić swoich spraw samodzielnie.

Warunkiem wejścia do urzędu będzie otrzymanie od pracownika ochrony plakietki odpowiadającej danemu stanowisku obsługi, którą po załatwieniu sprawy należy zwrócić.

- wnioski i podania, jeżeli nie jest wymagane potwierdzenie złożenia dokumentu - Portiernia główne wejście do budynku,
- wnioski i podania wymagające potwierdzenia w Kancelarii pok. nr 8 (parter),
- sprawy z zakresu:
  • Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru - pok. nr 2 (parter);
  • Rzecznika Konsumentów - pok. nr 3 (parter);
  • Wydziału Architektury i Budownictwa - pok. nr 5 (pater);
  • obsługa geodetów – obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych - pok. 111 (I piętro);
  • Wydziału Ochrony Środowiska - pok. nr 215 (II piętro);
  • Wydziału Funduszy, Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami -pok. Nr 317 (III piętro).

Mając na uwadze obowiązek zachowania większego reżimu sanitarnego w związku z zagrożeniem zachorowania na koronawirus, a także zachowanie ciągłości pracy Urzędu Starostwa Powiatowego w Mielcu, serdecznie prosimy o rozważenie czy konieczne jest osobiste stawienie się w urzędzie, celem załatwienia spraw.

Zalecamy w pierwszej kolejności kontakt telefoniczny, listowny, e- mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz poprzez ePUAP. Numery telefonów do wszystkich komórek organizacyjnych Starostwa znajdują się na stronie: https://powiat-mielecki.pl/ w zakładce KONTAKT.

Wszystkie druki dostępne są do pobrania na stronie internetowej powiatu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Mielcu pod adresem: https://powiat-mielecki.pl/ w zakładce DLA MIESZKAŃCÓW.

Praktyka z ostatnich tygodni pokazuje, iż zdecydowana większość spraw może zostać załatwiona w taki właśnie sposób.

2. Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Mielcu, mający siedzibę w budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6 przywraca od 25.05.2020r. bezpośrednią obsługę klienta we wszystkich sprawach z zakresu swojej działalności i zachowaniem obowiązujących reżimów sanitarnych. Obsługa klientów będzie odbywać się w pokoju 222. Zostaje podtrzymany wymóg wcześniejszego uzgodnienia terminu załatwienia sprawy w urzędzie za pośrednictwem telefonu lub e-maila 17 788-62-00 lub 17 780-05-63 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Zachęcamy Klientów PINB Mielec do załatwiania swoich spraw bez konieczności osobistej wizyty w urzędzie korzystając z możliwości innych kanałów komunikacji takich jak: telefon, e-mail, epuap, poczta tradycyjna.

3. W budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ulicy Sękowskiego 2b, 39-300 Mielec, Wydział Komunikacji obsługa stron będzie się odbywać w następujący sposób:

- poprzez system rezerwacji internetowej,

http://www.kolejka.powiat-mielecki.pl/



- poprzez system rezerwacji telefonicznej:
(17) 78 00 424
Dotychczasowy bilet „A” – dotyczy spraw rejestracji pojazdów
Dotychczasowy bilet „B” – dotyczy wyrejestrowania pojazdów i zgłoszenia nabycia/zbycia

(17) 78 00 447
Dotychczasowy bilet „C” – dotyczy odbioru stałych dowodów rejestracyjnych

(17) 78 00 430 lub (17) 78 00 429
• Dotychczasowy bilet „D” – dotyczy praw jazdy

(17) 78 00 424
Dotychczasowy bilet „H” oraz „I” – dotyczy transportu i ośrodków szkolenia kierowców

- bezpośrednio w Wydziale Komunikacji na stanowisku obsługi Klienta.

Szczegółowy wykaz spraw znajduje się na stronie internetowej powiatu mieleckiego pod adresem:

http://www.kolejka.powiat-mielecki.pl/.



ms