Popraw pozycję swojej firmy w Google

Promocja internetowa wcale nie musi kojarzyć się z ogromnymi kosztami. Okazuje się bowiem, że skutecznie prowadzone działania reklamowe mogą być związane z niewielkimi nakładami środków pod warunkiem, że wiemy dokładnie w co takiego zainwestować. Branżowy katalog firm pozwala zwiększyć rozpoznawalność firmy w wyszukiwarce Google, ale istnieją również inne sposoby, które działają tak samo skutecznie. W jaki sposób reklamować się w internecie, aby uzyskać lepszą widoczność na Google?

Różnego rodzaju katalogi

Oprócz branżowych katalogów firm warto pomyśleć również o innego rodzaju katalogach. Mogą to być katalogi wielotematyczne, specjalistyczne lub skoncentrowane na konkretnym hobby lub zagadnieniu. Należy jednak zwrócić szczególną uwagę na katalogi moderowane. Jest to niezwykle ważne z jednego powodu – katalogi pozwalające na dodawanie treści bez aktywnej moderacji mogą zawierać spam i niskiej jakości wpisy. Jeśli taki katalog będzie wypełniony dużą ilością tego typu zawartości to wyszukiwarka Google zignoruje lub co gorsza uzna taką witrynę za miejsce w którym wizytówki firm są kojarzone ze spamem.

Serwisy ogłoszeniowe

Świetnym sposobem na poprawę pozycji w wyszukiwarce Google są serwisy ogłoszeniowe. Zamieszczenie ogłoszeń jest zwykle bezpłatne, a korzyści płynące z zamieszczenia oferty i umieszczenia linku zwrotnego do strony firmowej są ogromne.

Artykuły sponsorowane

Nawiązując współpracę z portalami oferującymi możliwość zamieszczenia artykułu z linkiem zwrotnym zyskujemy możliwość błyskawicznego wypromowania marki firmowej. Co za tym idzie – pozycja w wyszukiwarce Google również może się bardzo szybko poprawić. Warto pod tym względem poszukać portali, których tematyka dotyczy branży i profilu działalności firmowej. Dzięki temu łatwiej trafić w gusta czytelników i zdobyć dużą liczbę osób zainteresowanych ofertą.