KOMUNIKAT DOTYCZĄCY DOFINANSOWANIA UNIJNEGO DO INSTALACJI OZE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU Z 2017 r. pn. Poprawa jakości powietrza poprzez montaż instalacji OZE w gospodarstwach domowych z terenu Gminy Miejskiej Mielec

Szanowni Państwo !!!

W związku ze zbliżającym się terminem naboru uzupełniającego, dzień 3 luty jest ostatnim dniem, kiedy można potwierdzić swoje uczestnictwo w Projekcie. Jeszcze ok. 20 osób, nie określiło, czy chce uczestniczyć w projekcie, czy z niego zrezygnować, dlatego bardzo prosimy o informację zwrotną.

Wszystkie osoby, które jeszcze nie podjęły decyzji, a podtrzymują chęć uczestnictwa w Projekcie proszone są o zgłaszanie się do Urzędu w dniu dzisiejszym do pokoju 32.

Rezygnacji z udziału w Projekcie można dokonać poprzez wysłanie smsa na numer 505 434 529, z podaniem imienia i nazwiska oraz informacji o rezygnacji z udziału w Projekcie.

Instalacje przydzielone Mieszkańcom, którzy w dniu dzisiejszym nie złożą Deklaracji potwierdzającej uczestnictwo w projekcie, zostaną uwolnione do naboru uzupełniającego, a wszystkie nieokreślone deklaracje zostaną przeniesione do rezygnacji.

APELUJEMY O PRZEMYŚLANE DECYZJE, GDYŻ OD DNIA JUTRZEJSZEGO NIE BĘDZIE MOŻLIWOŚCI DOKONYWANIA JAKICHKOLWIEK ZMIAN !!!

Wszelkie informacje dotyczące Projektu są udzielane pod numerem telefonu: 505 434 529


W związku z tym, że po decyzji Zarządu Województwa Podkarpackiego z 29 grudnia 2021 r. projekt pn. „Poprawa jakości powietrza poprzez montaż instalacji OZE w gospodarstwach domowych z terenu Gminy Miejskiej Mielec” uzyskał dofinansowanie, zachodzi pilna potrzeba weryfikacji listy osób, które były zainteresowane udziałem w projekcie.

Przypominamy, że wniosek Gminy Miejskiej Mielec składany był w roku 2017 i dopiero teraz przed mieszkańcami Mielca pojawiła się możliwość skorzystania z unijnego dofinansowania.

W projekcie mogą pozostać tylko te osoby, które zadeklarują chęć zainstalowania dokładnie takiej samej instalacji OZE na tej samej nieruchomości, której nadal są właścicielami, które były uwzględnione we wniosku o dofinansowanie!

Niestety nie ma możliwości sfinansowania w projekcie kosztów instalacji zamontowanej we własnym zakresie przez mieszkańca niezależnie od tego w jakim czasie została lub zostanie ona zamontowana.

Osoby, które były na liście podstawowej nieruchomości zakwalifikowanych do dofinansowania mają pierwszeństwo udziału w projekcie.

Wszelkie informacje dotyczące Projektu są udzielane pod numerem telefonu: 505 434 529.

Rezygnacji z udziału w projekcie można dokonać poprzez wysłanie smsa na numer 505 434 529, z podaniem imienia i nazwiska oraz informacji o rezygnacji z udziału w Projekcie

Jeśli ktoś ma już zainstalowaną instalację fotowoltaiczną, to może starać się o dodatkową instalację fotowoltaiczną, ale będzie ona zamontowana na osobnym inwerterze.

Wszystkie osoby, które otrzymały smsy, a podtrzymują chęć uczestnictwa w Projekcie proszone są o zgłaszanie się do Urzędu w dniach i godzinach wyznaczonych w smsie, a jeśli nie mogą w wyznaczonym terminie, to w dn. 28 styczeń (piątek) od godz. 8:00 do godz. 18:00 w pokoju nr 8 (należy zadzwonić dzwonkiem przy drzwiach i zgłosić pracownikowi, że temat dotyczy instalacji OZE dla mieszkańców.

Piątek 28 stycznia br. będzie ostatnim dniem, kiedy pracownicy będą dyżurować w pokoju nr 8 i przyjmować deklaracje potwierdzające uczestnictwo w Projekcie. Sprawne przeprowadzenie weryfikacji mieszkańców, umożliwi dotrzymanie terminu podpisania umów z mieszkańcami do 31 marca br., dlatego BARDZO prosimy o przestrzeganie terminów wyznaczonych w smsach i zastosowanie się do zaleceń.

Łukasz Janyst
Data publikacji: