NABÓR UZUPEŁNIAJĄCY DOFINANSOWANIE UNIJNE DO INSTALACJI OZE DLA MIESZKAŃCÓW

Szanowni Państwo !!!

Dobiega końca proces weryfikacji dotychczasowych uczestników Projektu pn. Poprawa jakości powietrza poprzez montaż instalacji OZE w gospodarstwach domowych z terenu Gminy Miejskiej Mielec.

Spośród już zweryfikowanych osób „uwolnione” zostały następujące instalacje:

INSTALACJE SOLARNE

  • Zestaw kolektorów słonecznych 2 kolektory płaskie +zasobnik 250 l – 14 instalacji
  • Zestaw kolektorów słonecznych 3 kolektory płaskie +zasobnik 300 l – 19 instalacji
  • Zestaw kolektorów słonecznych 4 kolektory płaskie +zasobnik 400 l – 1 instalacja

INSTALACJE FOTOWOLTAICZNE

  • Instalacja fotowoltaiczna o mocy ok. 2,31 kWp (7 paneli) – 28 instalacji
  • Instalacja fotowoltaiczna o mocy ok. 3,3 kWp (10 paneli) – 86 instalacji
  • Instalacja fotowoltaiczna o mocy ok. 4,62 kWp (14 paneli) – 71 instalacji

POMPY

  • Powietrzna pompa ciepła CO* do 15 kW – 4 szt.
  • Powietrzna pompa ciepła CO* powyżej 15 kW – 6 szt.
  • Powietrzna pompa c.w.u. ok. 300 l – 26 szt.

KOTŁY

  • Kocioł centralnego ogrzewania opalany biomasą – 7 szt.

W związku z powyższym Prezydent Miasta Mielca ogłasza nabór uzupełniający uczestników Projektu.

Nabór Deklaracji od Mieszkańców prowadzony będzie w terminie od dnia 8 do 16 lutego 2022 r.

Deklaracje należy składać w Urzędzie Miejskim w Mielcu, ul. Żeromskiego 26, parter –
sala nr 8 w terminach:

WTOREK 08.02.2022 08.00 – 15.00
ŚRODA 09.02.2022 13.30 – 17.00
PIĄTEK 11.02.2022 08.00 – 18.00
WTOREK 15.02.2022 08.00 – 15.00
ŚRODA 16.02.2022 13.30 – 17.00

O zakwalifikowaniu do Projektu decyduje KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ do momentu wyczerpania dostępnych urządzeń oraz mocy określonych we wniosku o dofinansowanie.

W sytuacji, gdy w dniu 16.02.2022 r. do godziny 17:00 nie zgłosi się wystarczająca liczba Uczestników Projektu, zastrzega się prawo ustanowienia dodatkowych terminów składania Deklaracji. O tym fakcie Mieszkańcy zostaną poinformowani przez stronę internetową

www.mielec.pl/

w zakładce Aktualności oraz na stronie FB.

Osoby, które nie zostaną zakwalifikowane do Projektu, zostaną zapisane na listę rezerwową Uczestników Projektu zgodnie z kolejnością zgłoszeń i będą mogły wziąć udział w Projekcie,
w przypadku rezygnacji Uczestnika z listy podstawowej. W miejsce Uczestnika z listy podstawowej zostanie wybrany pierwszy w kolejności Uczestnik z listy rezerwowej, który zadeklarował chęć montażu takiej samej instalacji.

UWAGA !!!!

W celu zachowania porządku, jedna osoba może złożyć deklaracje tylko dla jednej nieruchomości

maksymalnie na dwie różne instalacje

(na jednym formularzu deklaracji lub na dwóch osobnych, które zostaną zarejestrowane pod jednym numerem)

Deklaracja może być dostarczona przez inną osobę niż wnioskodawca, niemniej jednak, jedna osoba może dostarczyć deklaracje tylko dla jednej nieruchomości.

  • wszelkie informacje dotyczące Projektu są udzielane pod numerem telefonu: 505 434 529
  • jeśli ktoś ma już zainstalowaną instalację fotowoltaiczną, to może starać się
    o dodatkową instalację fotowoltaiczną, ale będzie ona zamontowana na osobnym inwerterze
  • liczba „uwolnionych” instalacji może ulec zmianie, ponieważ jeszcze ok. 20 osób z listy podstawowej nie określiło się co do chęci udziału, bądź rezygnacji z Projektu.

Poniżej dokumenty do pobrania:

DEKLARACJA UCZESTNICTWA W PROJEKCIE

Załącznik nr 2 oświadczenie o zasiedleniu

Z

ałącznik nr 3 – eternit

Załącznik nr 4 – oświadczenie de minimis

Załącznik nr 5 – oświadczenie o wykorzystaniu energii

Regulamin – nabór uzupełniający

Łukasz Janyst
Data publikacji: