Starosta ocenia pierwszy rok pracy nowego dyrektora

Jego wysokie kwalifikacje były udokumentowane stosownymi zaświadczeniami podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Liczyliśmy, że jego wiedza, doświadczenie medyczne potwierdzą się w praktycznym działaniu w sprawowaniu funkcji dyrektora pogotowia w Mielcu. Po roku pracy bardzo wysoko oceniam pracę Pana dyrektora. Po pierwsze realizuje program naprawczy z dużą nawiązką. Zysk, jaki będzie miało pogotowie grubo przekroczy milion zł. Jeśli chodzi o sytuacją wewnętrzną to cieszymy się, że nie ma konfliktów. Myślę, że autorytet jaki wypracował sobie dyrektor należy ocenić wysoko. Pan Gałuszka wykazał się sprawnym zarządzaniem, umiejętnością współpracy oraz nawiązywaniem kontaktów, których efektem było pozyskiwania środków jak i przychylność sponsorów. Bardzo wysoko oceniam efekty jego pracy, dokonał więcej niż spodziewaliśmy się po tym roku czasu. Na Pana ręce chciałbym również skierować podziękowania dla wszystkich pracowników pogotowia, którzy w tym trudnym okresie ostatniego roku dokładali wszelkich starań, by maksymalnie realizować obowiązki ratownictwa medycznego.

Dyrektor Gałuszka na temat wypracowanego zysku

Nie jestem zwolennikiem generowania zysku i odkładania tego na koncie, tym bardziej, że pieniądze, które zostały wypracowane z systemu ratownictwa medycznego muszą być przeznaczone na ten system - odpowiada Grzegorz Gałuszka na pytanie o wykorzystanie wygenerowanych środków.

Przede wszystkim są doceniani pracownicy - w różnej formie. Dofinansowujemy też te zakupy, na które otrzymaliśmy dotacje. Środki będą też przeznaczone na doposażenie tych miejsc i stacji pogotowia, które będziemy obsługiwać jako samodzielna, publiczna placówka w nowym systemie ratownictwa - dodał.

Wicestarosta o planach pogotowia

Ratownictwo Medyczne czeka wielka restrukturyzacja, modernizacja a także centralizacja w ramach konsorcjum, którego Liderem jest Powiat Mielecki. Rok pracy Pana dyrektora jest znakomitym przykładem ciągłości władzy w naszej stacji oraz kontynuacji wszystkich planów i zamierzaeń kolejnych zarządów i dyrektorów. Pan Paweł Pazden przygotowywał prace do zorganizowania konsorcjum, pani Maria Napieracz jako kolejny dyrektor formalnie założyła to konsorcjum, natomiast Pan Gałuszka w pierwszym roku swojej pracy scala konsorcjum do mocnej pozycji pogotowia, po to, by w przyszłym roku realizować jeden ogólnowojewódzki kontrakt na całym obszarze operacyjnym województwa podkarpackiego. Zatem szczególne uznanie kieruję do Pana dyrektora Gałuszki za determinację, wiedzę oraz umięjętność prowadzenia rozmów i negocjacji na ten temat. Nasza stacja pogotowia poszerzyła również swoją działalność o dwa zespoły tarnsportu medycznego, które działają na terenie Kolbuszowej i Stalowej Woli. Jak widać pogotowie pod kierownictwem Pana Gałuszki rozwija naszą stację i z tego jako Zarząd się cieszymy.

ar