Powiat Mielec: Rusza nabór wystawców na Powiatowy Jarmark Świąteczny

Od 8 października do 9 grudnia br. potrwa nabór wystawców na kolejną edycję Powiatowego Jarmarku Świątecznego w Mielcu. Impreza odbędzie się w niedzielę, 15 grudnia.
Powiatowy Jarmark Świąteczny jest imprezą, która na stałe wpisała się w kulturalny kalendarz Mielca. Przedświąteczne zakupy w urokliwej scenerii mieleckiego Rynku z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością. Tylko w ubiegłym roku kiermasz odwiedziło kilka tysięcy mieszkańców miasta i powiatu, stoiska przygotowało zaś 70 wystawców z całego kraju.
Również w tym roku mamy zaszczyt oddać do dyspozycji wystawców około 250 m2 w sercu mieleckiego Rynku. Do przygotowania swoich stoisk wystawienniczych zachęcamy w szczególności artystów, rękodzielników, rzemieślników, wytwórców produktów lokalnych, stowarzyszenia, ośrodki kultury oraz firmy i instytucje chcące zaprezentować towary i produkty o tematyce bożonarodzeniowej.
Warunkiem udziału w jarmarku jest wypełnienie karty zgłoszenia i przekazanie jej wraz z dowodem wpłaty w terminie do 9 grudnia 2019 roku do Biura Promocji i Informacji Starostwa Powiatowego w Mielcu osobiście, przy ul. Wyspiańskiego 6, pok. 321 lub e-mailowo na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Wystawcy mogą wynająć powierzchnię pod stoiska wystawiennicze za opłatą 22 zł/m2. Minimalna powierzchnia do wynajęcia to 2 m2.
Dysponujemy także 32 miejscami o powierzchni wystawienniczej 3m2, ulokowanymi w drewnianych domkach. Koszt wynajmu 1/2 domku to 130 złotych. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, o przyznaniu połówek” domków zadecyduje kolejność zgłoszeń.
Należną opłatę należy wpłacić na rachunek bankowy Powiatu Mieleckiego, nr konta: 36 1020 4391 0000 6002 0167 5271 w terminie do 9 grudnia 2019 r., w tytule przelewu wpisując: Powiatowy Jarmark Świąteczny 2019, opłata wystawowa + imię i nazwisko / nazwa firmy”.
Zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem Powiatowego Jarmarku Świątecznego, w którym znajdują się wszystkie ważne informacje dotyczące imprezy.
**Regulamin oraz karta zgłoszeniowa dostępne są do pobrania poniżej. **
Wszelkie pytania można kierować do biura Organizatora: Biuro Promocji i Informacji pod nr tel.: (17) 78 00 493, (17)78 00 484 email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., lub osobiście ul. Wyspiańskiego 6, pok.: 321 (III p.).
ms
Pliki do pobrania
regulamin_dla_wystawcow_-powiatowy_jarmark_swiateczny_2019.pdf
[ .pdf ] 695.29 KB
- __
karta_zgloszeniowa_dla_wystawcow_-_powiatowy_jarmark_swiateczny_2019.doc
powiat-mielecki.pl/aktualnosci/rusza-nabor-wystawcow-na-powiatowy-jarmark-swiateczny-923.html
Autor: krystian