Zachęcamy wystawców do przygotowywania własnych stoisk wystawienniczych podczas Powiatowego Jarmarku Świątecznego w Mielcu w dniu 15 grudnia br. Miejsca w drewnianych domkach wyczerpały się.

Powierzchnię pod własne stoiska wystawiennicze udostępniamy za opłatą 22 zł/m2. Minimalny obszar, jaki należy wynająć, to 2 m2.

Jak to zrobić? Wystarczy wypełnić kartę zgłoszeniową (PLIK DO POBRANIA), wyliczyć należną opłatę (zgodnie z regulaminem – PLIK DO POBRANIA) i wykonać przelew na rachunek bankowy Powiatu Mieleckiego, nr konta: 36 1020 4391 0000 6002 0167 5271, w tytule przelewu wpisując: „Powiatowy Jarmark Świąteczny 2019, opłata wystawowa + imię i nazwisko / nazwa firmy”.

Warunkiem przyjęcia zgłoszenia będzie dostarczenie wypełnionej karty wraz z dowodem wpłaty w terminie do 9 grudnia 2019 roku do Biura Promocji i Informacji Starostwa Powiatowego w Mielcu – osobiście, przy ul. Wyspiańskiego 6, pok. 321 lub e-mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem Powiatowego Jarmarku Świątecznego, w którym znajdują się wszystkie ważne informacje dotyczące imprezy.

Wszelkie pytania można kierować do biura Organizatora: Biuro Promocji i Informacji pod nr tel.: (17) 78 00 493, (17)78 00 484 email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., lub osobiście ul. Wyspiańskiego 6, pok.: 321 (III p.).

ms

Pliki do pobrania

  • regulamin_dla_wystawcow_-_powiatowy_jarmark_swiateczny_2019_.pdf [ .pdf ] 695.29 KB
  • karta_zgloszeniowa_dla_wystawcow_-_powiatowy_jarmark_swiateczny_2019.doc [ .doc ] 40.50 KB