Informujemy że nabór uzupełniający do II etapu projektów parasolowych realizowanych przez Gminę Miejską Mielec będzie trwał do 31 grudnia 2019r.
W związku z koniecznością przystąpienia do wyłonienia Wykonawcy, który w 2020 r. dokona wymiany pieców u mieszkańców zakwalifikowanych do Projektu, ostateczny termin złożenia deklaracji upływa 31 grudnia. Po tym terminie nastąpi definitywne zamknięcie naboru Deklaracji.
W ramach projektów można uzyskać dofinansowanie w wysokości max. 85% kosztów netto wymiany starego, nieefektywnego kotła węglowego na kocioł gazowy, na biomasę lub na ekogroszek. Aby uczestniczyć w realizowanym projekcie należy wypełnić deklarację i złożyć ją do Urzędu Miejskiego w Mielcu (pokój nr 32 w budynku przy ul. Żeromskiego 26).
Wymiana pieców będzie wykonana się w 2020 roku poza sezonem grzewczym.
Do projektów mogą aplikować tylko właściciele nieruchomości, w których brak jest przyłącza do miejskiej sieci ciepłowniczej.
Dodatkowo o kotły na ekogroszek mogą aplikować wyłącznie właściciele takich nieruchomości, w których nie ma przyłącza gazowego, zarówno w budynku, jak i na działce, na której budynek jest posadowiony.
W ramach projektów parasolowych, współfinansowanych ze środków unijnych, to Gmina wybiera wykonawcę, który zutylizuje dotychczasowy kocioł węglowy i zamontuje nowe, wybrane źródło ciepła.
Nabór Deklaracji prowadzony jest w trybie ciągłym w godzinach pracy Urzędu, w głównym budynku przy ul Żeromskiego 26 – pokój 32.
UWAGA: DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ
Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 17 787 40 82 lub 17 787 40 81
Regulamin naboru oraz Deklaracje do wydrukowania dostępne są tutaj:
Regulamin 23.07.2018
Deklaracja 23.07.2018
Deklaracje można również pobrać w Urzędzie Miejskim w budynku przy ul. Żeromskiego 26, pokój 32.