Najpopularniejsze wiadomości i informacje dla miasta Mielec

W związku z obowiązującym stanem epidemii na terenie naszego kraju zmianie ulegają godziny pracy Urzędu Miejskiego w Mielcu.

Od 25 marca 2020 roku do odwołania pracownicy magistratu pracować będą od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00.

Przypominamy, że interesanci przyjmowani są wyłącznie w następujących sprawach:

  1. Zgłoszenia urodzenia oraz zgonu w Urzędzie Stanu Cywilnego wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym w celu umówienia spotkania.

Telefon kontaktowy: 17 787 41 31, 17 787 41 32, adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

  1. Wydawanie dowodu osobistego oraz spraw meldunkowych, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym w celu umówienia spotkania.

Dowody osobiste: 17 787 40 56, 17 787 40 57

Sprawy meldunkowe: 17 787 40 55

W celu uzyskania informacji dotyczącej profilu zaufanego, osoby zainteresowane proszone są o kontakt z Wydziałem Organizacyjno-Administracyjnym (nr telefonu: 17 787 40 56 lub 17 787 40 57)

Po umówieniu spotkania, wejście interesanta odbywać się będzie głównym wejściem do budynku urzędu przy ul. Żeromskiego 26 przez upoważnionego pracownika urzędu.

Marietta Mateja-Nowak
Data publikacji: