W związku z panującą epidemią

koronawirusa wywołującego Covid-19

Zarząd Spółki Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Mielcu postanowił

od 11.05.2020 (poniedziałek) do odwołania

  • POWRÓCIĆ do bezpośredniej obsługi Klientów na poszczególnych Zakładach Spółki,
  • nadal wstrzymać planowane i wynikające z harmonogramów wymiany wodomierzy,
  • nadal wstrzymać dokonywanie odczytów przez Inkasentów,
  • POWRÓCIĆ do obrotu gotówkowego w kasach Spółki (w Biurze Obsługi Klienta i w siedzibie Zarządu Cmentarza Komunalnego).

W tym okresie dla Klientów Spółki w razie potrzeby osobistego spotkania/załatwienia sprawy dostępni będą:

  • Pracownicy Biura Obsługi Klienta (ul. Wolności 44) – pn: 07:00 – 16:30, wt-pt: 07:00 – 16:00, sb: nieczynne,
  • Pracownicy Zarządu Cmentarza Komunalnego (ul. Królowej Jadwigi 66) – pn-pt: 07:30 – 15:30, sb: nieczynne.

Prosimy o kontaktowanie się z pracownikami Spółki:

  • telefonicznie pod numerami:
    • Numer ogólny: 17 58 20 500
    • Biuro Obsługi Klienta: 17 58 20 590
    • Zarząd Cmentarza Komunalnego: 17 584 26 01
  • Przez internet:
    • Za pomocą poczty elektronicznej pod adresem:

      Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    • Za pomocą platformy ePUAP i rządowego serwisu

      https://obywatel.gov.pl

Faktury za usługi: dostawa wody i odbiór ścieków przypadające w powyższym terminie wystawiane będą na podstawie średniego zużycia lub na podstawie otrzymanej informacji telefonicznej lub mailowej.

Zachęcamy Państwa do korzystania z usług:

e-faktury

. Wypełniony formularz zgody na e-fakturę można zeskanować lub sfotografować smartfonem i przesłać na adres

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

.

Marietta Mateja-Nowak
Data publikacji: