W związku z panującą epidemią
koronawirusa wywołującego Covid-19
Zarząd Spółki Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Mielcu postanowiłod 11.05.2020 (poniedziałek) do odwołania
- POWRÓCIĆ do bezpośredniej obsługi Klientów na poszczególnych Zakładach Spółki,
- nadal wstrzymać planowane i wynikające z harmonogramów wymiany wodomierzy,
- nadal wstrzymać dokonywanie odczytów przez Inkasentów,
- POWRÓCIĆ do obrotu gotówkowego w kasach Spółki (w Biurze Obsługi Klienta i w siedzibie Zarządu Cmentarza Komunalnego).
W tym okresie dla Klientów Spółki w razie potrzeby osobistego spotkania/załatwienia sprawy dostępni będą:
- Pracownicy Biura Obsługi Klienta (ul. Wolności 44) – pn: 07:00 – 16:30, wt-pt: 07:00 – 16:00, sb: nieczynne,
- Pracownicy Zarządu Cmentarza Komunalnego (ul. Królowej Jadwigi 66) – pn-pt: 07:30 – 15:30, sb: nieczynne.
Prosimy o kontaktowanie się z pracownikami Spółki:
- telefonicznie pod numerami:
- Numer ogólny: 17 58 20 500
- Biuro Obsługi Klienta: 17 58 20 590
- Zarząd Cmentarza Komunalnego: 17 584 26 01
- Przez internet:
- Za pomocą poczty elektronicznej pod adresem:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Za pomocą platformy ePUAP i rządowego serwisu
https://obywatel.gov.pl
- Za pomocą poczty elektronicznej pod adresem:
Faktury za usługi: dostawa wody i odbiór ścieków przypadające w powyższym terminie wystawiane będą na podstawie średniego zużycia lub na podstawie otrzymanej informacji telefonicznej lub mailowej.
Zachęcamy Państwa do korzystania z usług:
e-faktury
. Wypełniony formularz zgody na e-fakturę można zeskanować lub sfotografować smartfonem i przesłać na adresTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
.