
Zachęcamy wystawców do przygotowywania własnych stoisk wystawienniczych podczas Powiatowego Jarmarku Świątecznego w Mielcu w dniu 12 grudnia br. Miejsca w drewnianych domkach wyczerpały się.
Powierzchnię pod własne stoiska wystawiennicze udostępniamy za opłatą 22 zł/m2. Minimalny obszar, jaki należy wynająć, to 2 m2.
Jak to zrobić? Wystarczy wypełnić kartę zgłoszeniową ( PLIK DO POBRANIA PLIK DO POBRANIA
Warunkiem przyjęcia zgłoszenia będzie dostarczenie wypełnionej karty wraz z dowodem wpłaty w terminie do 3 grudnia 2021 roku do Biura Promocji i Informacji Starostwa Powiatowego w Mielcu – osobiście, przy ul. Wyspiańskiego 6, pok. 321 lub e-mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem Powiatowego Jarmarku Świątecznego, w którym znajdują się wszystkie ważne informacje dotyczące imprezy.
Wszelkie pytania można kierować do biura Organizatora: Biuro Promocji i Informacji pod nr tel.: (17) 78 00 493, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub osobiście ul. Wyspiańskiego 6, pok.: 321 (III p.).
ms