
WAŻNY KOMUNIKAT – PROJEKT OZE DLA MIESZKAŃCÓW
Szanowni Państwo!
Informujemy, że umowy w sprawie użyczenia nieruchomości oraz ustalenia wzajemnych zobowiązań organizacyjnych i finansowych związanych z realizacją Projektu z mieszkańcami, którzy znajdą się na liście podstawowej Projektu PN. „Poprawa jakości powietrza poprzez montaż instalacji OZE w gospodarstwach domowych z terenu Gminy Miejskiej Mielec”, będą podpisywane w miesiącu marcu br.
Zgodnie z zapisami Regulaminu przyjmowania deklaracji, uczestnikiem projektu może być osoba, która jest właścicielem/współwłaścicielem nieruchomości, w której montowane będą instalacje OZE i musi być w tej nieruchomości zameldowany.
W przypadku kilku współwłaścicieli, w tej nieruchomości musi być zameldowany przynajmniej jeden ze współwłaścicieli.
Ponadto właściciel, jak i żaden ze współwłaścicieli nie może posiadać zaległych zobowiązań finansowych z tytułu podatków i opłat lokalnych wobec Gminy Miejskiej Mielec (np. opłata za śmieci).
W związku z koniecznością podpisania umów ze wszystkimi uczestnikami Projektu do końca marca, nie mamy możliwości informowania każdego indywidualnie o zaległościach. Dlatego bardzo prosimy o samodzielne zweryfikowanie czy spełniacie Państwo ww. wymagania i ewentualne niezwłoczne ich dopełnienie (oczywiście, jeśli sytuacja Państwa dotyczy).
O konkretnej dacie podpisania umowy zostaniecie Państwo poinformowani odrębnym smsem.
Brak uregulowania należności wobec GMM oraz dokonania meldunku do dnia poprzedzającego wyznaczoną w smsie datę podpisania umowy, będzie skutkował brakiem możliwości podpisania umowy, a tym samym uczestnictwa w Projekcie. Osoby takie będą wykreślane z listy uczestników Projektu, a „uwolnione” instalacje będą przyznawane osobom z listy rezerwowej.
O ostatecznym zakwalifikowaniu się do Projektu oraz o tym jakie instalacje zostały Państwu przyznane zostaniecie Państwo poinformowani odrębnym smsem.
W przypadku gdy nieruchomość, w której będą montowane instalacje posiada więcej niż jednego właściciela konieczne będzie wyznaczenie jednej osoby, która będzie reprezentowała wszystkich współwłaścicieli i podpisywała umowę z Gminą Miejską Mielec. Osoba taka będzie musiała dostarczyć w dniu podpisania umowy pełnomocnictwo do reprezentowania pozostałych współwłaścicieli.
Pełnomocnictwa muszą udzielić i pełnomocnictwo podpisać, wszyscy współwłaściciele nieruchomości widniejący w Księdze Wieczystej.
Pełnomocnictwo może zostać udzielone przez wszystkich współwłaścicieli jednym dokumentem (wzór dokumentu poniżej) albo większą ilością dokumentów, podpisanych przez współwłaściciela/li, udzielającego/ych pełnomocnictwa danym dokumentem.
Wzór PEŁNOMOCNICTWA
BARDZO PROSIMY O ZAPISANIE NUMERU 505 434 529 W SWOIM TELEFONIE,
GDYŻ Z TEGO NUMERU BĘDĄ PRZEKAZYWANE INFORMACJE DOTYCZĄCE KOLEJNYCH DZIAŁAŃ W PROJEKCIE.