Już 11 grudnia w Mielcu odbędzie się tradycyjny Powiatowy Jarmark Świąteczny. Ruszył nabór dla wystawców, który swoją obecnością chcieliby uświetnić to wydarzenie.

Bożonarodzeniowy jarmark jest imprezą, która przez lata zdążyła na stałe wpisać się w kalendarz wydarzeń kulturalnych w Mielcu. Tylko w ubiegłym roku wydarzenie zgromadziło ponad 100 wystawców z całego kraju i tysiące odwiedzających, pozwalając przemienić mielecką starówkę w pełne uroku, klimatyczne świąteczne miasteczko.

- Również w tym roku mamy zaszczyt oddać do dyspozycji wystawców około 250 m2 w sercu mieleckiego Rynku. Do przygotowania swoich stoisk wystawienniczych zachęcamy w szczególności artystów, rękodzielników, rzemieślników, wytwórców produktów lokalnych, stowarzyszenia, ośrodki kultury oraz firmy i instytucje chcące zaprezentować towary i produkty o tematyce bożonarodzeniowej – mówi Starosta Powiatu Mieleckiego Stanisław Lonczak.

Warunkiem udziału w jarmarku jest wypełnienie karty zgłoszeniowej i przekazanie jej wraz z dowodem wpłaty w terminie do 2 grudnia 2022 roku do Biura Promocji i Informacji Starostwa Powiatowego w Mielcu – osobiście, przy ul. Wyspiańskiego 6, pok. 321 lub e-mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Wystawcy mogą wynająć powierzchnię pod stoiska wystawiennicze za opłatą 25 zł/m2. Minimalna powierzchnia do wynajęcia to 2 m2. Organizacja stoiska, jak i jego wyposażenie w całości leży wówczas w gestii wystawcy.

Dysponujemy także 26 miejscami o powierzchni wystawienniczej 3m2, ulokowanymi w drewnianych domkach. Koszt wynajmu 1/2 domku to 150 złotych. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, o przyznaniu „połówek” domków zadecyduje kolejność zgłoszeń.

Należną opłatę należy wpłacić na rachunek bankowy Powiatu Mieleckiego, nr konta: 36 1020 4391 0000 6002 0167 5271 w terminie do 2 grudnia 2022 r., w tytule przelewu wpisując: „Powiatowy Jarmark Świąteczny 2022, opłata wystawowa + imię i nazwisko / nazwa firmy”.

Wystawcy mogą zgłaszać swój udział w okresie od 28 października do 2 grudnia. W przypadku wyczerpania się powierzchni wystawienniczej Organizator zastrzega sobie jednak prawo do skrócenia okresu naboru.

Zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem Powiatowego Jarmarku Świątecznego, w którym znajdują się wszystkie ważne informacje dotyczące imprezy.

Regulamin oraz karta zgłoszeniowa dostępne są do pobrania poniżej.

Wszelkie pytania można kierować do biura Organizatora: Biuro Promocji i Informacji pod nr tel.: (17) 78 00 493, (17)78 00 484 email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., lub osobiście ul. Wyspiańskiego 6, pok.: 321 (III p.).

ms

Pliki do pobrania

  • Regulamin dla wystawców

    [ .pdf ] 693.92 KB
  • Karta zgłoszenia WORD

    [ .pdf ] 931.47 KB
  • Karta zgłoszenia PDF

    [ .doc ] 87.00 KB