Powiat Mielec: Brak miejsc w domkach wystawienniczych

2 min czytania
Powiat Mielec:                          Brak miejsc w domkach wystawienniczych

Zachęcamy wystawców do przygotowywania własnych stoisk wystawienniczych podczas Powiatowego Jarmarku Świątecznego w Mielcu w dniu 11 grudnia br. Miejsca w drewnianych domkach wyczerpały się.

Powierzchnię pod własne stoiska wystawiennicze udostępniamy za opłatą 25 zł/m2. Minimalny obszar, jaki należy wynająć, to 2 m2.

Jak to zrobić? Wystarczy wypełnić kartę zgłoszeniową, wyliczyć należną opłatę (zgodnie z regulaminem

) i wykonać przelew na rachunek bankowy Powiatu Mieleckiego, nr konta: 36 1020 4391 0000 6002 0167 5271, w tytule przelewu wpisując: Powiatowy Jarmark Świąteczny 2019, opłata wystawowa + imię i nazwisko / nazwa firmy”.

Warunkiem przyjęcia zgłoszenia będzie dostarczenie wypełnionej karty wraz z dowodem wpłaty w terminie do 2 grudnia 2022 roku do Biura Promocji i Informacji Starostwa Powiatowego w Mielcu osobiście, przy ul. Wyspiańskiego 6, pok. 321 lub e-mailowo na adres:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem Powiatowego Jarmarku Świątecznego, w którym znajdują się wszystkie ważne informacje dotyczące imprezy.

Wszelkie pytania można kierować do biura Organizatora: Biuro Promocji i Informacji pod nr tel.: (17) 78 00 493, (17)78 00 484 email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., lub osobiście ul. Wyspiańskiego 6, pok.: 321 (III p.).

Pliki do pobrania

Regulamin dla wystawców

[ .pdf ] 693.92 KB

  • __

Karta zgłoszenia WORD

[ .doc ] 87.00 KB

  • __

powiat-mielecki.pl/aktualnosci/brak-miejsc-w-domkach-wystawienniczych2022-2422.html

Autor: krystian