Dlaczego sklep internetowy z pozycjonowaniem w 2022 roku sprzeda więcej?

Branża Search Engine Marketingu ciągle się zmienia. Ewoluują nie tylko strategie optymalizacji i pozycjonowania, ale także algorytmy Google. Aby awansować w rankingach stron trzeba więc trzymać rękę na pulsie i odpowiadać na zmiany we wskazówkach i zaleceniach giganta z Moutain View. W poniższym artykule wspólnie ze specjalistami poruszymy najważniejsze kwestie dzisiejszej walki o pozycje.

Jak zadbać o pozytywne doświadczenia użytkowników?

W nowym roku Google zdecydowanie stawia na strony i sklepy zapewniające internautom komfort i bezpieczeństwo. Odczucia użytkownika zaś pozostają przez algorytmy sprowadzone do trzech ważnych wskaźników mierzących czas ładowania się strony, tempo jej reakcji na ruchy odbiorcy oraz stabilność wizualną. Tym samym Core Web Vitals stają się przystankiem nie do ominięcia w dostosowywaniu strony sklepu do pozycjonowania. Oczywiście wygoda idzie w parze również z zabezpieczeniami, dlatego warto zapewnić odwiedzającym szyfrowane połączenie i protokół https.

Nie sposób też przy tej okazji nie wspomnieć o wielu przeszkodach, które niepotrzebnie umieszczamy na swoich stronach, a które utrudniają naszym potencjalnym klientom nawigację i odbierają przyjemność z zakupów – chodzi naturalnie o wyskakujące reklamy i pop-upy, ale też wszystkie mechanizmy utrudniające dostęp do wyczekiwanej treści.

Źródło: https://afterweb.pl

Internet w 2022 roku to miejsce, w którym liczą się intencje i przyzwyczajenia użytkownika a także ułatwiający mu poszukiwania treści i produktów web design (UX). Stąd też sklep internetowy z pozycjonowaniem może zapewnić nam nie tylko sprzedaż, ale także zadowolenie klientów. Najlepiej zaś sprawy user experience zostawić specjalistom, takim jak ci pracujący w AFTERWEB. To właśnie w tego pokroju doświadczonych agencjach do naszego sukcesu przykładają rękę całe zespoły fachowców, którym możemy zaufać!

Kampanie content marketingowe to kręgosłup pozycjonowania

Niezależnie od tego czy chcesz pozycjonować mały sklep, ogromną korporację lub też skromną wizytówkę firmy, bez marketingu treści nie zdziałasz zbyt wiele. Dzieje się tak dlatego, że to content jest prawdziwą zawartością naszych witryn, jeśli chodzi o naszą obecność w wynikach wyszukiwania. Materiały tekstowe i inne media pozwalają nam dopasować się do problemów naszych potencjalnych klientów korzystających z wyszukiwarki Google. Dobrze jednak wiedzieć, że w nowym roku dzięki kilku świeżym algorytmom (EAT, BERT, SMITH) gigant z Kalifornii będzie mógł z jeszcze większą skutecznością rozpoznać teksty generowane maszynowo lub te słabej jakości (tak gramatycznie, jak i biorąc pod uwagę całość). Nie pomogą nam też żadne clickbaity i fake newsy. Z tego tytułu warto już dziś zainwestować w pomoc fachowych copywriterów ze sprawdzonej agencji SEM – nie czekaj, zaskocz swoich rynkowych rywali już teraz.