Biuro Rzeczy Znalezionych szuka właściciela gotówki - informacja dla mieszkańców

W Mielcu znaleziono pewną sumę w walucie polskiej, a Biuro Rzeczy Znalezionych chce odnaleźć właściciela. Informacja pojawiła się przy Starostwie Powiatowym, a urząd czeka na zgłoszenia osób, które potrafią opisać zagubione banknoty. Kontakt telefoniczny oraz zasady weryfikacji zostały udostępnione zainteresowanym.
- Biuro Rzeczy Znalezionych przekazuje miejsce odbioru
- Procedura zgłoszenia i informacje potrzebne w Mielcu
Biuro Rzeczy Znalezionych przekazuje miejsce odbioru
Osoba, która znalazła pieniądze przekazała je do Biura Rzeczy Znalezionych, działającego przy Starostwie Powiatowym w Mielcu. Zwrot gotówki możliwy jest w siedzibie urzędu przy ul. Wyspiańskiego 6, pok. 203. Chodzi o środki w walucie polskiej; konkretną kwotę biuro nie ujawnia.
W celu ustalenia tożsamości właściciela pracownicy proszą o podanie informacji potrzebnych do weryfikacji. Po kontakt telefonicznym urzędnicy umówią szczegóły odbioru.
Procedura zgłoszenia i informacje potrzebne w Mielcu
Aby odebrać znalezioną gotówkę, osoba zgłaszająca się powinna być w stanie podać między innymi:
- liczbę zagubionych banknotów,
- ich nominały,
- miejsce i datę zagubienia.
W razie pytań lub w celu ustalenia sposobu odbioru można dzwonić pod numer 0 17 78 00 562. Biuro prosi, by niezwłocznie zgłaszały się osoby, które rozpoznają swoje pieniądze po podanych szczegółach.
na podstawie: Starostwo Powiatowe w Mielcu.
Autor: krystian

