Powiat Mielec: Umów wizytę w urzędzie skarbowym

1 min czytania
Powiat Mielec:                          Umów wizytę w urzędzie skarbowym

Od 16 listopada 2020 r. w naszym województwie Urząd Skarbowy uruchamia nowy model obsługi podatników - zwiększający ich bezpieczeństwo i komfort.

Załatwienie sprawy podczas bezpośredniej wizyty w urzędzie będzie możliwe po jej wcześniejszym umówieniu. Wizyty można umawiać już dzisiaj, a do wyboru są terminy od 17 listopada br.

Jak umówić się na wizytę? Najprościej zrobić to przez Internet. Wystarczy skorzystać z usługi Umów wizytę w urzędzie skarbowym”, link

wizyta.podatki.gov.pl/

znajdujący na stronie

lub na stronach poszczególnych urzędów skarbowych.

Na wizytę można umówić się także telefonicznie (numery telefonów można sprawdzić na stronie internetowej urzędu skarbowego) lub podczas osobistej wizyty w urzędzie - w punkcie Umawianie wizyt, który znajduje się blisko wejścia.

- Liczymy, że możliwość umawiania wizyt przez Internet ułatwi podatnikom załatwianie ich spraw. Dzięki temu, że bezpośrednio w siedzibie urzędu obsługujemy umówionych klientów, unikniemy nadmiernych kolejek oraz poprawimy komfort i bezpieczeństwo - przekazuje Anna Głaz, Naczelnik Urządu Skarbowego w Mielcu.

Warto podkreślić, że nowy model funkcjonowania urządów skarbowych uruchomiono pilotażowo latem tego roku w placówkach w województwach podlaskim i wielkopolskim. Docelowo w ten sposbó funkcjonować mają urzędy skarbowe w całej Polsce.

powiat-mielecki.pl/aktualnosci/umow-wizyte-w-urzedzie-skarbowym-1401.html

Autor: krystian