Najpopularniejsze wiadomości i informacje dla miasta Mielec

Od 16 listopada 2020 r. w naszym województwie Urząd Skarbowy uruchamia nowy model obsługi podatników - zwiększający ich bezpieczeństwo i komfort.

Załatwienie sprawy podczas bezpośredniej wizyty w urzędzie będzie możliwe po jej wcześniejszym umówieniu. Wizyty można umawiać już dzisiaj, a do wyboru są terminy od 17 listopada br.

Jak umówić się na wizytę? Najprościej zrobić to przez Internet. Wystarczy skorzystać z usługi „Umów wizytę w urzędzie skarbowym”, link https://wizyta.podatki.gov.pl/ znajdujący na stronie www.podatki.gov.pl lub na stronach poszczególnych urzędów skarbowych.

Na wizytę można umówić się także telefonicznie (numery telefonów można sprawdzić na stronie internetowej urzędu skarbowego) lub podczas osobistej wizyty w urzędzie - w punkcie „Umawianie wizyt", który znajduje się blisko wejścia.

- Liczymy, że możliwość umawiania wizyt przez Internet ułatwi podatnikom załatwianie ich spraw. Dzięki temu, że bezpośrednio w
siedzibie urzędu obsługujemy umówionych klientów, unikniemy nadmiernych kolejek oraz poprawimy komfort i bezpieczeństwo - przekazuje Anna Głaz, Naczelnik Urządu Skarbowego w Mielcu.

Warto podkreślić, że nowy model funkcjonowania urządów skarbowych uruchomiono pilotażowo latem tego roku w placówkach w województwach podlaskim i wielkopolskim. Docelowo w ten sposbó funkcjonować mają urzędy skarbowe w całej Polsce.

ZOBACZ PLAKAT

ms