
W poniedziałek, 5 grudnia, do wystawców zgłoszonych do udziału w Powiatowym Jarmarku Świątecznym w Mielcu przesłaliśmy najważniejsze informacje organizacyjne.
W e-mailach znajdziecie Państwo informację o numerze, jakim oznaczone zostaną stoiska wystawiennicze, a także mapkę prezentującą ich rozmieszczenie w terenie.
Do wiadomości dołączyliśmy także garść informacji organizacyjnych – dotyczących czasu trwania jarmarku, zasad wjazdu na teren Rynku i dostępnych parkingów.
Ogólne zasady dotyczące organizacji jarmarku zawiera w sobie także regulamin imprezy, dostępny do pobrania poniżej, który został przez Państwa zaakceptowany w momencie wypełniania karty zgłoszeniowej.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu. Chętnie Wam pomożemy!
tel. 17 78 00 493
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
ms
Pliki do pobrania
-
Regulamin dla wystawców
[ .pdf ] 693.92 KB