W poniedziałek, 5 grudnia, do wystawców zgłoszonych do udziału w Powiatowym Jarmarku Świątecznym w Mielcu przesłaliśmy najważniejsze informacje organizacyjne.

W e-mailach znajdziecie Państwo informację o numerze, jakim oznaczone zostaną stoiska wystawiennicze, a także mapkę prezentującą ich rozmieszczenie w terenie.

Do wiadomości dołączyliśmy także garść informacji organizacyjnych – dotyczących czasu trwania jarmarku, zasad wjazdu na teren Rynku i dostępnych parkingów.

Ogólne zasady dotyczące organizacji jarmarku zawiera w sobie także regulamin imprezy, dostępny do pobrania poniżej, który został przez Państwa zaakceptowany w momencie wypełniania karty zgłoszeniowej.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu. Chętnie Wam pomożemy!

tel. 17 78 00 493
e-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

ms

Pliki do pobrania

  • Regulamin dla wystawców

    [ .pdf ] 693.92 KB